Handla hem favoriter!

Dagstur med buss till Gästrikland - PLATSER KVAR!

Möt våren med oss på tisdag 12 maj! Följ med på en härlig bussresa till vackra Gästrikland med besök på Diléns Saluhall i Valbo och fantastiska Hedvigs Trädgård i Gävle, där ett av växthusen är laddat med massor av härliga pelargoner i alla dess färger.

Bussresan med något för alla!

På förmiddagen sker en presentation & försäljning av Cloudberry - täcken, kuddar och madrasser gjorda av ull - en naturlig möjlighet till god sömn, hälsa och välmående. OBS! Inget köptvång råder! Förmiddagen avslutas med lunch innan vi reser vidare mot Valbo och Gävle.

Först ett besök på Diléns Saluhall i Valbo som har försäljning av korvar, ostar och många andra läckerheter. Resan går vidare till fantastiska Hedvigs Trädgård i Gävle där ett av växthusen är laddat med massor av härliga pelargoner i alla dess färger. Passa på att köpa med er favorit hem! I Caféet finns möjlighet till välsmakande kaffe med dopp på eftermiddagen.

Dag och tid: tisdag 12 maj, samling kl 07.15, avgång cirka kl. 07.30, återkomst cirka kl. 18.15
Hämtning/Lämning: Cityterminalen, Klarabergsviadukten
Avgift: 240 kronor/medlem, 300 kr/övriga (bussresa och buffélunch med dryck ingår i priset). Betalas till föreningens bankgirokonto 5717-7453. OBS! Anmälan är bindande, dock kan du överlåta din plats till annan person.  Fm fika (smörgås och kaffe) kan köpas för 35 kr (förbeställas samtidigt som din anmälan)

Anmälan och betalning: SNARAST till kansliet 462 99 25. OBS! Endast 35 platser, först till kvarn!